2013. szeptember 2., hétfő

I. Fejezet Első rész.

Hola!
Köszönöm szépen a kommenteket az előző részhez! Jól estek!
Nos, hát végül is erőt vettem magamon, hogy megírjam ma az első részt..
Remélem tetszeni fog!
A következő részt minden bizonnyal szerdán fogom hozni!
Jó olvasást!  


•Allison Redwig• 
- Igen, főnök...Értettem mindent! - néztem unottan Mr.Davigs-re, aki Bradford egyik legnagyobb bankjának a "tulajdonosa" volt..Igen, gondolom ti is észre vettétek a "- jelt. 
Billy csak egy alkalmazott, akinek nagyobb a hatalma, mint nekünk sima pénztárosoknak, de sajnos mégis úgy viselkedik, mint egy nagy hatalmú akárki. 
- Örülök, Mrs.Redwig! Na hamar, szolgálja ki azt a fiatal embert...!- forgatta meg a szemeit, majd az előbb megnevezett ember felé fordult. - Üdvözölöm! - vetett felé egy száz vattos mosolyt, s elballagott az irodájába.
- Helló..- mosolygott rám a kissé helyes fiú, majd elővett egy csekket amin hatalmas pénz összeg volt. - Ezt szeretném feladni Chicagoba...Kérlek a számlámról vedd le az összeget! - nézett rám egy féloldalas mosoly kíséretébe, majd elém tolta az említett papír darabot. 
- Öhm. Oké! - beszéltem kissé zavartam, majd hamar bepötyögtem a gépbe az adatokat. 
Valahonnan olyan ismerős volt ez a fiú. Lehet baromság, de egyszerűen már biztosan láttam valahol!  Hm. Mintha egyik nap Ő lett volna a híradóban. Milyen téma is volt?!
- Héh..Öhm. Bocsi, csak az a biszbasz már kiadta a számlát..- kuncogott fel a fiú, én pedig sikeresen felébredtem a gondolat menetemből. 
- Jaj, ne haragudjon...Mr..Öhm..
- Malik..És kérlek..24 éves vagyok, szerintem te meg....23..?!- kacsintott rám. Azta, tippelésben jó..Hm..Malik..Zayn Malik..Elég gazdag és hát jól is néz ki, vagyis nem jól hanem Ő egy PERFECT.
- Pontosan. Nos, Zayn..- mosolyodtam el. - Tessék! Őrizd meg a számlát, és még egy aláírást kérnék ide...- nyújtottam neki a tollat, s egy pillanatra sikerült a szemeibe néznem..az a 2 barna pár...egyszerűen..huh.
- Köszönöm! Nos, Allison...- legeltette a szemeit a mellemen(!) található kis táblán...- Még találkozunk! - kacsintott, majd elsétált. 
Fura egy fiú, de ez tetszik. Nagyon kedvesnek tűnik, de a szíve mélyén mégis megvan a rossz fiú...  
- Allison..Gyere ide! - üvöltött Billy. 
- Mondja..- sóhajtottam, már az ajtajában.
- Menj el a büfébe, és vegyél nekem egy szendvicset! 
- Mi?! Mégis miből?! És maga ezt, hogy gondolja?! Emelje fel a seggét és menjen el maga abba a francos büfébe, és vegyen szépen egy csirkés szendvicset, majd hízzon még pár kilót! - törtem ki magamból, s kirohantam az irodából..Magam sem értem mi volt ez a düh kitörés, de úgy éreztem végre a szemébe kell mondanom a főnökömnek a "gondolataimat".
************
Kirúgtak. Kirúgtak a "jó" kis állásomból. 
Őszinte leszek, nem bánom. Igyekszem keresni egy állást. Sajnálattal még majd el kell mennem a fizetésemért abba a cellába..Igen cella..UTÁLTAM ott, és ez sose változott volna meg..
- Ig...- dermedtem le a nyitott ajtó előtt. 
- Jó napot! Allison Redwig? - tette fel a kérdést a rendőr úr(?!). 
- Igen...Baj van?! - nyeltem egy nagyot, majd betessékeltem a két tisztet. 
- Ma láttuk a Claires bankban..Épp beszélgetett Zayn Malikkal...
- Mivel ott dolgoztam, nem csodálom..És épp kiszolgáltam a se...Zaynt..- mosolyodtam el.
- Nos, Zayn egy bűnőző..Ne értse félre..Ma volt bent az őrsön, de mivel nincs ellene bizonyítékunk így elengedtük. - sóhajtott Swift úr. - Elmondaná, hogy mit adott fel? 
- Egy nagy értékű csekket Chicagoban...- nyögtem ki nagy nehezen a szavakat. Bűnöző?! Pont Ő?! Úristen. Zayn, nem ez..Áh. Istenem..
- Köszönjük! - állt fel hirtelen Bob, majd utána pedig a segédje..
Úristen..Beárultam őt a zsaruknak. Jézusom..Bűnöző, és csak így közlik, ha nem olvastam volna le a papírjairól a nevét a rendőr úrnak azt sem tudnám..Bunkók..Egyszerűen ezt nem értem..Zayn...Zayn Malik...Igen Ő volt bent a híradóban azzal a címmel, hogy "Megerőszakolt egy lányt".. Úr isten..És..Jézus..Félek..nem STOP. Ali egyszer láttad...Bűnöző, de nem érdekel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése