2013. augusztus 31., szombat

Prológus

Aloha!
Örülök, hogy már az én béna köszöntőmet olvasod! 
Akkor itt ne is hagyd abba! 
Nos, hát, remélem meglesztek elégedve magával a bloggal, és a történettel is!
Ha valami nem tetszeni, lehet tovább menni! NEM VAGY KÍVÁNCSI ROSSZ VÉLEMÉNYRE!
Csak jóra! Hihi. Kommentet nyugodtan hagyhattok!
Nos, akkor, hát nem is húzom tovább az időt, jó olvasást!
xx Allison.

- Ne hazudjon Malik! - üvöltött Mr.Swift, igazi "pajtásom" lett már az évek alatt, jól ismer, s tudja, hogy mikor hazudok, MINDIG. - Vallja már be, hogy maga intézte a drogszállítást Bradfordból, Chicagoba! Enyhítek a büntetésén...- nézett rám szigorúan, de a szemében mégis látszott a remény, a remény, hogy végre elkapja a híres Zayn Jawadd Malik-ot.
- Swift..- mosolyodtam el gúnyosan. - Számra pontosan 45 ügyemre mondta ugyan ezt, de sosem kapott el! - kacagtam fel. - Nem unja ezt?! 5 éve csak a nyakamba lóg, 24 éves szabad férfi vagyok...Ezt tartsa tiszteletben! Mért utál ennyire?! Nem értem mért hiszi azt, hogy én öltem meg a lányát..- sóhajtottam fel. Ez estben igen is igazat mondtam, Bob lányát nem én öltem meg, én ebbe csak belecsöppentem! Hála isten eddig csak egyszer voltam börtönben, hisz mindig megúszom...Sosem tudják rám bizonyítani a rablást, gyilkosságot vagy éppen egy lány  megerőszakolását..
Szerencsés vagyok. 
- Zayn...- ült le a velem szembe lévő székre. - Nem érdekel most a kislányom ügye...Melissa meghalt, felfogtam. - igazi kemény zsaru. - Viszont akkor sem engedem, hogy a múltkori eset megtörténhessen...Georgina Jonson, ismerős a név? - nézett mélyen a szemembe Swift "kapitány", majd beszédre kényszerített, amit a pólóm bánt.
- Jó volt a kis szöszi..- kacsintottam, majd megint hazudásra kényszerítettem magamat. - Ugyan, Bob..- mosolyodtam el, de a rendőr úr megköszörülte a torkát..- Vagyis Swift..Ne feltételezze ezt rólam! Egy csettintésembe kerülne, és azt vihetnék az ágyba, akit csak akarok! 
- Hát igen...Néhány szülő néha eléggé fel van háborodva, hogy a 18 éves tinédzserük megnézi a híradót, mikor maga benne van! Na jó..Menjen..- sóhajtott. Én egy apró mosolyt erőltettem a  számra majd indultam is volna, de csak volna. - Elkapom egyszer! - rántott vissza Swift, én csak megcsóváltam a fejemet majd tovább mentem. 
Hm..Ha tudná Bobo -gúny név.- hogy mire készülők..hát..Én is tudom, hogy Bradford legnagyobb bankját nem úszhatom meg, ezért is fogok eltűnni innen, New York-ba. 

9 megjegyzés:

  1. úuú nagyon joo :) hozd gyorsan a kövit! Imádom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)Holnap vagy a jövő héten felkerül;)!

      Törlés
  2. Hmmm... Szóval ez most nem fanfiction igaz? Kezdetben, elmondom őszintén, nem tűnik olyan érdekesnek, de ilyenkor egyetlen blog sem az, viszont az alapötlet tetszik, meg minden :) Ha esetleg ki tudnád tenni a rendszeres olvasós mondult, akkor szívesen feliratkozom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, hát először annak indult, de, hogy mi lesz belőle:DD
      Hidd el, a 2. részben már érdekesebb lesz sokkal;).
      És mindjárt ki is teszem:). FB csoporthoz is csatlakozz;)
      És köszönöm szépen!:)

      Törlés
  3. Nagyon jó kiváncsi vagyok a következő részre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Minden bizonnyal holnap lesz fent az első rész;) De kitudja lehet még a szenvedések közepette megírom ma:D!

      Törlés
  4. Hááát... azt mondtad, hogy rossz véleményt nem akarsz hallani, ezért én nem is mondok mert nem tudok bele kötni semmibe sem. Nagyon jó kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből az egészből :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak olyan véleményre vagyok kíváncsi amiben tanácsot adnak+amiben dicsérik a blogot:D;).Ne hidd azt, hogy mit tudom én milyen egoista vagyok:)..Csak örülök ha jót hallok a blogra:)! És örülök, hogy nem találsz semmit sem amibe bele tudsz kötni:3:).
      Köszönöm szépen;)! És hát őszintén, arra én is kíváncsi vagyok:D!

      Törlés
  5. szia :) meglepetés nálam :))

    VálaszTörlés